Min bästa vän har flyttat

Nu har min älsklings Pys flyttat.

Tyst, tomt och ensamt här hemma... Allt står still. Ingen som springer runt och leker, ingen som hittar på massa busiga hyss, ingen som hoppas upp och slickar en på kinden, ingen som gömmer sig bakom dörrkarmen för att sedan hoppa fram och skrämma en, ingen som springer fram till dörren när posten kommer, ingen som biter mig i fötterna när jag viftar på tårna, ingen som piper och vill ha uppmärksamhet, ingen som sover i soffan bredvid mig.

Visste att det skulle vara fruktansvärt jobbigt att flytta han. Bland det jobbigaste jag vait med om på länge.
Han kommer alltid förbli min älskling oavsätt vart han bor.

Jag saknar han så mycket bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0