Idag var jag första dagen i min nya kurs där jag ska plugga matte c på heltid. Nu jävlar jag plugga av detta.

Och ang. Pysen så känns det nästan bara värre och värre... Jobbigt att inte veta vad han gör eller hur han mår. Jag har alltid varit så noga med att han ska äta bra mat, se fin ut i pälsen, kolla att han dricker mycket vatten osv. Nu har jag ingen jävla koll! Det enda jag hör är att han gömmer sig under soffan och inte vågar komma fram. Han kommer bara fram en snabbis för att kissa sen springer han in under soffan igen.

Känns inge kul att sitta här hemma och veta att han ligger där under och är förvirrad och orolig/rädd. Nä fy fan!

Vill inget annat än att ta hem honom och bara krama om honom och ge honom all min kärlek! Min lilla baby ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0