Hallå

Idag är det den 7 maj fredag. Jag har varit ledig en vecka från jobbet halva tiden för att jag var ledig och andra halvan för att jag var så in i nordens sjuk :/ jag är dessutom hänging i dag med, men jag har liksom inte riktigt tid att vara sjuk längre! Nu får jag ta mig i kragen och släpa mig till arbetet och göra nån nytta. Jag ska trycka i mig alla mediciner jag har innan jag far så jag riktitgt är på topp! Nu jävlar! DONKEN here i come!

psst, 13 dagar kvar till min födelsedag för er som missat de ;) Dax att planera in de stora köpen nu gott folk! haha! Det är även 13dagar kvar tills ajg börjar jobba på telia :D fatta kul!

Nä nu måste jag kila iväg till bussen som tar mig till birsta! Ska bara pussa min sovande änglar här hemma farväl :) ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0