Krångel och trasligheter..

Imorse så satt jag och försökte skriva ett inlägg men bloggen ville inte publisera de! Det stod bara "error" när jag klickade på "publisera". Och när jag tryckte på tillbaka-knappen så var allt så klart borta! Så jag skrev om allting och testade igen (självklart utan att kopiera allt utifall att det inte skulle funka. Vem har sagt att man måste vara smart för att blogga? jag mena, nästan sveriges halva befolkning av idioter har ju en blogg nu förtiden, och de klarar de.) men de funkade inte! Efter de gav jag upp och tänkte att jag får testa nu i kväll istället! Hoppas de funkar nu då! annars så lägger jag ner bloggandet för i kväll.

Idag har varit en lugn dag. Inge tränande eftersom min kropp skrek efter vila efter dessa hårda dagar!
Igår var ju jag och Sophie på yoga. Helt värdelöst! Ledaren var mer eller mindre less på sitt jobb och ville mest bara få lektionen överstökad! Mycke bättre i måndags när den andra tränaren var där!
Menmen, det blev kul ändå! Tack vare Solan :)

Imorse så tvingade jag pysen till en morgon dusch eftersom han ännu en gång sovit i kattsandlådan (usch!!) och luktade kattbajs. Han blev hyfsat sur och var inte alls sugen att tvätta sig. Nog mest pågrund av kylan som är i våran lägenhet på morgonar. Alla våra fönster blåser in kall vinterkyla under natten!
Hur som hellst så hade han inget att säga till om utan blev tvättad tills han blev ren som en sotklump (för de är väl de renaste i världen? eller har jag levt på en lögn?!). Efter jag torkat bort det mesta av vattnet så satt han blöt i mitt knä för att söka lite värme. Han var så frusen så att hela han skakade! Stackars liten!
Sen kom mina linser med posten med en smäll i golvet under brevinkastet. Pysen blev så rädd att det var nån i hallen så han satte klorna i min tröja och försökte söka skydd hos mig. Han är nog inte så tuff som han vill påstå! ;)

Nä, vad har hänt mer idag?

Jo! jag och Henrik ska ju på trav i morrn och vinna hem miljonen hade vi tänkt. Så jag har faktiskt suttit och bläddrat i travprogrammet och försökt att lära mig ett och annat. Det roligaste med allt (förutom att vinna pengar förstås!!) är nog att läsa alla häst namn :D Undra hur de tänkte när de döper en häst till tex.: frillans filiokus, krångel, Hot Hot eller party time? hehe.. En evig fråga.. No one can answer! eller jo de har säkert nån rolig förklaring. aja..

nä nu ska jag göra en fruktdrink tror jag :) jag funderar på att blanda bananer, mjölk och kakao. hm, undra om de blir gott :)




En bild på pysen när han var lite småsur på mig efter duschen! ser ni hur han blänger lite grann..



Jätte fin bild på mig och pysen.. Pysen ser verkligen ut att trivas i min famn?! hm "Hjälp mig...!"



Nånting som han verkligen gillar är sin kudde som han fick utav mamma i julklapp :)


Kommentarer
Postat av: Neha

Jag hade också problem med att publicera inlägg förut idag

2010-01-15 @ 20:32:29
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Bella

fina bilder :)

2010-01-15 @ 21:13:26
URL: http://bellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0