Bleker håret

Usch vad jag hatar att bleka håret på sig själv! man ser ju inget! och missar man lite så ser man ut som en fläckig apelsin! hmp! Gjorde nämligen de i natt när jag färgade :( så jag var tvungen att gå nu på morgonen igen och köpa mer färg...

Jag tänkte till och med inne på affären igår "hm... undra om jag ska ta viva istället för mood eftersom den är lite dyrare, jag vill ju inte att det ska bli fel den här gången"! Viva var inget bra beslut, den slutade hellt att verka när håret hade blivit så där härligt orange (!). Henke gjorde allt han kunde för att göra mig på bra humör efter att jag blev besviken på mitt hår och mitt val av produkt. :) han är så söt ♥

Nu har jag vanliga gammla mood färgningen i håret och hoppas på bättre resultat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0