Godmorgon

Jag har äntligen ställt om mitt dygn så jag går och lägger mig vid 11 - 12 och vaknar runt 9. Jag mår mycket bättre nu om jag ska vara hellt ärlig :)
Jag har vilat några dagar från träningen också. Tråkigt, men tror jag att jag behövde de. Jag är ju ganska otränad från början och tror att det blev lite för mycket på en gång.
Jag ändra min blogg design igår också som ni kanske märker. Men jag vet inte om jag blev så där jätte nöjd. Byter väl snart igen anatar jag! haha.. :) Men de såg bättre ut än innan iaf.

Idag så ska jag kanske åka till Birsta med Sophie, om hon inte är super bakis idag ;) Linda fyllde ju år igår ( Grattis i efterskott! ) så hon hade nån fest. Men jag kände att ajg inte hade varken ork eller pengar till alkohol. Måste spara pengar nu eftersom Pysen ska kastrera sig på tisdag och de är ju inte heller gratis. :/ 
Menmen, vi måste ju göra det eftersom han försöker "mysa" med alla strumpor, filtar, handdukar osv. Sen dessutom så kan han kanske bli inte lugnare av en kastrering. Hade varit skönt! haha

Nä nu ska jag kolla runt på datorn en stund. Kanske spela lite spel på king :) Hör av mig sedan! 


Kommentarer
Postat av: Mamma...

Tack stumpis!;-) Men du vet...Konst inbringar inga pengar...Konst ger mer "inkomst" i tillfredsställelse än i rikedom! Fast visst...Skulle de kasta en mille på mig för mitt ringa inlägg så skulle jag knappast gråta...Så man kanske kan säga att konstnärer är ena ambivalenta jäklar...S

2010-02-12 @ 14:04:22
URL: http://mammamos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0