Onsdag 11/3

Hejsan :)

jag måste börja skriva här mer! jag är så lat bara.. När jag kommer hem efter skolan så sätter jag mig bara och kollar på tv eller kollar runt på internet, men jag tar mig aldrig tid för den här bloggen. det sa bli skärpning på de!

I går så fick jag mitt efter längtade körkort! Hellt underbart skönt känns det. Nu fattas det bara en bil, men mamma får offra sin ett tag framöver tills jag fått köra mig less. Haha!
Jag fick en ganska lätt uppköning :) På säkerhetskontrollen skulle jag kolla så att tutan och spolarvätskan funkade. Sen körde vi bara raksträkor och inget inne i centrum. Jag fick iförsig backa runt ett hörn, men det var den ända uppgiften jag fick. haha.. de känns GÖTT!



d



Igår åkte jag till Fanny och kollade hur hon bodde. Ett jätte sött litet hus i skogen! Super gulligt :) Jag skulle också vilja bo i hus, men jag hade nog inte haft ork att sköta de så de hade nog sett förjävligt ut! haha. Lika bra jag bor i lägenhet!

Idag efter skolan, (alltså kl.11.00. är så less på våra skumma skoltider) så for jag och mamma ner till musik affären för att stränga om min gitarr. Killen där berättade dock att min gitarr snart kommer att gå sönder i halsen eftersom den har spruckigt där i färgen & så. Den kommer tydligen smälla av ordentligt så det var på egen risk att jag spelade på den. Jag blev fan lite rädd, haha.. inte inte vågat spela än. haha!

Nu ska jag kolla om det finns nått roligt på tvn ^^

Ha det bra!

Hejdå / ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0