jobbjobbjobb... ge mig ett jobb!

Idag har jag sökt och sökt jobb på massa olika hemsidor! Känner mig ganska stolt! :) hoppas jag får nått!

ska ringa till posten och några till jobb för att prata med den personal ansvariga på platsen för att flirta in mig! Vafan, NÅGONSTANDS bode jag få jobb! :O

Jag är så glad för Henkes skull btw, Telia ringde han idag och vill att han ska komma på intervju! Och de lät jätte posetiva! :D Jag håller alla tummar jag har för dej älskling! <3

Imorrn är det nationella prov i svenska B. skoj? -nee...
med tanke på mitt betyg på förra nationella provet i svenska A förra året har jag inge stora förväntningar på mig själv :(

*håll tummarna för mig*  -och för Henke  :)

nu ska jag läsa mer i svenska häftet!

byebye / ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0