home sweet home

Nu är vi hemma igen efter en mysig kvälls-middag :) Vi köpte med oss på Max och satt sedan och åt nere vid hamnen.  Super mysigt!

Jag fick lite ångest att jag skulle äta snabbmat IGEN. Man blir ju inte smalare på de precis, så jag beställde istället Max crispy chicken sallad, eller va den heter. Jätte god! Den tyck jag ni ska smaka.. :)



Så här ser den ut. De ända som jag kan klaga på är att de var jävligt snåla med kycklingen, som var det godaste! :O



Jag och Henke promenerade sedan hem längst hamnen. Det är så otroligt fint såhär på kvällskvisten. :)

Men nu ska jag nog ta och sova!

Vi hörs!

Godnatt och sov sött!


Bye/ellen


Kommentarer
Postat av: Mammisen

viskar

Du...Enda stavas med e. Du vet...Du har en enda ända medan korven har två... ändar alltså..Inte ändor

2009-06-27 @ 15:26:46
Postat av: Svar

åh, så rolig man kan vara då :P haha

2009-06-27 @ 19:16:39
Postat av: Mamms igen...

Svar till svar: Ja visst var det!? ;) O ännu kuligare blir det om man fortsätter tankerundan... Hur är det med änder, alltså fågeln and i plural.. Har den en enda ända? Eller har de änderända?

2009-06-27 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0