Borta bra men hemma bäst!

Vi kom hem i natt vid 4 tiden. 12 timmars resande blev det igår..!

Men det gick bra, vi lever och sånt där :)

Här kommer lite sammanfattande bilder om resan. (klicka på de mindre bilderna för förstoring)


Här är Vi på väg till marinmuseet. Det där är min lillebror och den lilla  tösen i rosa är min syster. :)

     
    
    



sen tävla vi i balans. Henke vann  med 2.1 sek. Mitt rekord var 0.7, haha!

  



Albin fick testa på att köra en båt också i en sån här simulator. Skit häftigt! :D



sen gick vi hem och skulle fixa oss i ordning för allsång nere på stan. Om ni undrar över varför henke ser arg ut så var han "låtsassur" över nånting.. haha, kommer inte ihåg..
Iallafall så kommer lite bilder från allsången :) Jan Johanssen var artisten den kvällen.

  



Jag och Henrik gick promenad i går och knäppte lite kort på vackra karlskrona :)

    
  

Sen var det dags för oss att åka hem i går.. Men vi hade väldigt roligt! :D





Förlåt för den dåliga uppdateringen när vi var borta, men det blir ju inte så mycket dator sittade när man är iväg sådär. :)
Det ska bli ändring på de nu iallafall! ;)

Nu ska vi gå på Willys och handla lite.

Vi hörs senare!

Bye♥ /ellen

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja jag bor mitt i centrum. Vid systembolaget på gallerian. Lyxigt och bra! ;)

Men då kommer du snart tillbaka igen! Det är en vacker stad på sommaren! Jag trivs jättebra här!



2009-07-25 @ 16:13:24
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Fredrik

småtrollen :)

va kul o se kort på dom!



skönt att resan gick bra!

2009-07-25 @ 18:52:52
Postat av: Mamma

Undrar varför du satte in den fula bilden på mig!!! HMPF!!! ;)

2009-07-25 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0