Gratisbio.se

Vill du gå gratis på bio?
Eller vill du ha presentkort hemskickade till dej utan att du behöver betala en krona?
Eller du kanske skulle tycka det var kul med en tidningsprenumeration som kommer gratis hem till din brevlåda?!

Då tycker jag att du ska bli medlem på gratisbio.se! Du får 50 poäng gratis om du registrerar dig här idag!

Hur samlar jag poäng?
Du behöver bara vara aktiv på sidan, klicka runt på hemsidor, svara på frågor eller värva medlemmar! Hur enkelt som hellst!!


Skriv om oss och tjäna poäng + vinn shopping hos Nelly

Eller gör som jag, blogga om gratisbio och få mellan 10 - 1000 poäng & samtidigt ha chansen att vinna 500 kr på nelly.com.

Hur mycket poäng måste jag ha för att få mina premer?
biobiljetter:
400 poäng = 1 biobiljett
200 poäng = menybiljett (mellandricka, mellanpopcorn)

Presentkort nelly:
400 poäng = 100 kr på nelly.com
1000 poäng = 300 kr på nelly.com
1500 poäng = 500 kr på nelly.com

Unibetinsättning:
600 poäg = 200 kr

tidningsprenumeration:
Tidningsprenumeration á 180 kr = 500 poäng.
Tidningsprenumeration á 280 kr = 750 poäng.
Tidningsprenumeration á 380 kr = 1000 poäng.
Det finns flera tidningar att välja mellan. Här är några exempel: Elle, CafÈ, Chic, Frida, Glamour, Hänt Extra, Internetworld, Kalle Anka, King, M3, PC För Alla, Solo mm.

Presentkort:
Det är olika för olika butiker. Oftast så är det 200 poäng = 50 kr.
Och då kan man välja presentkort till olika klädbutiker, matbutiker, varuhus m.m.

Bli medlem idag, hellt gratis!
klicka här!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0