tråkiga onsdag

Hallå gott folk.


Idag har jag inte kunnat prata me folk. hahaha, jag fattar inte. först träffar jag Albin i min klass på stan och jag ba: "hej mummelmummel.... hehe... jja..haa.... vart ska du? mhmm.... he .. he ". sen typ gick jag

sen såg jag en gammal kompis som körde förbi och han vinka och jag typ grimasera åt han (?) . Hahaha

Sen såg jag petronella och jag ba: petronella!!
Hon ba: Hej! :)
jag ba: jahaja, hejdå...
petronella ba: jaha, he..he... hejdå?

sen Eva i affären. jag ba: nämen hej! bor du här i närheten?
hon ba: nja, uppe på önsta.
jag ba: jaha..
hon ba: så jag är bara här och handlar ingredienser till pannkaka.
jag ba: jaha, okej.. amen hejdå!

hahaha, jag fattar inte, de är precis som om jag inte vet vad jag ska säga eller nått!!

menmen, idag hade vi nationella i svenska. Det gick hyffsat :) tror jag :P
Jag skrev om "Utlämnad". Det handlade om folk som gör allt för att få uppmärksamhet. ganska roligt ämne :) 

men, nu ska jag träna lite... har blivit så slö xP

ha det bra! :)

bye/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0