Tjoho!

Började kl. 5 över 12 idag så jag passade på att sova hos henke en natt extra..
Hade as svårt att somna :S Han satt och spelade poker och hade uppe typ 8 st bord och satt och klickade med musen för fulla livet. Hade så otäcka drömmar och blev så  jävla stressad, haha! 

Hur som hellst så var jag hos pappa idag :) fick leka lite frisör :) slingade håret på Amanda, Viktoria och Marlené. Sen slingade Marlené  håret på mig också, fast det syns inget.. :( blev bara mer slitet typ :P haha.. Inte för att hon var dålig på att singa! :O= utan det var nog mer färgens fel! haha

jag har lite extra påsklov också, är ledig från i morrn :D härligt :) Nu kan man vila upp sig ordentigt! Vi ska fara till sundsvall i morrn, hoppas dock att Jimmy hinner til Solefteå innan vi far, för då ska jag köpa en gitarr av han :D Det bir najs!

men men, nu ska jag fortsätta att ringa henke, han vill inte svara i kväll.. buhu ;( haha .. 

bye / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0