1 dag kvar till mysdax!

åhh, jag vi ha helg! Jag vill åka och mys me snutt! <3

Idag hade vi prov me kattis i personaladministration. Jag fixade den praktiska delen på datorn, men jag vettefan hur de gick på den teoretiska biten asså :S kände mig helt lost!  trodde det bara skue vara typ 3 lätta frågor eller nått..

Det har blivit något fel på L-tangenten.. den är lite seg att trycka på, så om ni ser att det ser lite konstigt ut så ska det säkert va ett l någonstands. Hahah

i morrn har jag prov i matte, känns ju sisådär faktiskt... har ingen ork för något nu för tiden! jag är så jäva lat!
jag kan inte hela kaptlet heller, hmm... fanny får hjälpa mig i morrn :) hon kan allt! haha!

haha

menmen. nu ska jag vila
bye/ ellen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0